luni, 14 iunie 2010

Vreau sa va cunosc pe toti prietenii si rudele (parintiilor mei)!


Ea este matusa Nicoleta, cumnata lui tati (sotia fratelui tatalui meu). Are o fetita mica si scumpa, verisoara mea, Andra! De data asta postam o poza cu mana in ghips...

Cu mami, unchiul Mircea si matusica Dana undeva prin centrul comercial nou deschis! Imi amintesc ca nu-am vrut sa stau in carutul de cumparaturi nici in rupu' capului. N-am "vlut"!

Azi vreau să vă cunosc! Mie nu mi-e frică să-mi afişez numele întreg în deschiderea blogului, aşa că nu găsesc vreo scuză bună ca să nu îmi spuneţi, la rândul vostru, măcar un pseudonim, câteva cuvinte despre voi şi eventual motive pentru care mă citiţi, plus ce mai vreţi voi (dacă mai vreţi). Ar fi nepoliticos să refuzaţi invitaţia unui pusti, aşa că lăsaţi sfiala şi scrieţi două cuvinte, că nu o sa va cada manuselele! Uite, de pilda, ea este Oana! Prietena buna cu mami! Mi-a cumparat sandale Adidas si'i plac dulciurile la fel de mult ca mine.

El este Ciprian! Mami si tatai spun despre el ca este o persoana inredibil de calma, plina de iubire si intelegere, mai ales cand vine vorba de sotia lui Nadia si mica printesa care o au impreuna! Am s-o revad la botez, cu siguranta...


Ea este matusa mea Nadia Drule si scumpa mea verisoara. Nu-i spun numele pentru ca inainte de botez nu este bine! Pe data de 31 iulie 2010 am sa fiu prezent la Timisoara la botezul ei. O sa-mi faca o deosebita placere. Sa cresti mare si frunoasa!

El este Alex. Pot spune, ca si varsta, ca diferenta dintre noi2 este doar de cateva ore. Nascuti in acelasi spital, tinuti in brate de mame diferite in acelsi salon, este chiar culmea sa nu fim si buni prieteni. Stiu ca ne jucam in acelasi parc, de cca. 12 luni ne intalnim in acelasi loc fara a ne astepta unul pe altul mai mult de cateva minute. Ne imprumutam jucariile, ne mai ne punem nisipi in cap, ne bagam betisoare in ochisori; treba noastra... Te iubesc mult Alex. Cand o sa fim mari o se ne jucam tot impreuna, nu'i asa?

El este Sorin; Truscheci Sorin. Lucreaza cu tati, beau impreuna, dorm separat! Nebun pana la cer si inapoi!

Un comentariu:

  1. Da...eu sunt Oana, de fapt Ana in limbajul tau Mateo....ti am luat amprentele cu rujul meu rosu la manute si picioare(probabil nu o sa ti amintesti dar m am semnat sa nu cumva sa se uite ca am fost eu :).) si iti mananc pufuletii de cate ori ne intalnim...si jeleuri uneori...
    Deci sper ca am un rol in viata ta....pentru ca tu ai in a mea...Te iubeste "Ana"!!!

    RăspundețiȘtergere

Selectati obtiunea "anonim" Lasati comentariile dvs. in limita fair play-ului!