miercuri, 5 mai 2010

Salut! Eu sunt Mateo!

Ma numesc Mateo Andrei Baltatanu! De fapt, aici in blogul cu pricina nu scriu eu, pentru ca momentan sunt mic, am abia 1 anisor si nu cred ca m-as descurca! Asadar, blogul este creat de tatal meu, Marius Baltatanu si mamica mea, Raluca Baltatanu in speranta ca atunci cand voi fi mare, voi da citire celor scrie! Pana atunci, haideti sa ne cunoastem! M-am nascut in data de 25.04.2009 intr-un orasel frumos pe nume ORSOVA! Alaturi de mine au fost nasii mei de botez: Nicolescu Doru si Ileana si mosii: Nicolaescu Adrian si Valentina! Bunicii, nu prea numerosi, - dinspre tata: Constantin Baltatanu, cat si dinspre mama: Mirea Costel si Nicolaescu Gheorghita! Da, asa este, ei inca nu sunt casatoriti! Printre unchii mei, ii pot mentiona pe : Covrig Mircea si Dana (sora mamei si sotul acesteia), Baltatanu Sorin si Nicoleta (fratele tatalui si sotia lui), Drule Ciprian si Nadia ( sora mamei si sotul acesteia) si nu in ultimul rand, Mirea Cosmin, fratele mamei si al matusiilor mele, momentan necasatorit. Si chiar daca m-am nascut in Orsova, nu a fost ca eu sa copilaresc acolo! Prieteni mici si mari, mi i-am facut inca din spital, de cand mami a nascut alaturi de doctorul Ivan, ori apoi cand deja faceam diferenta dintre noapte si zi si cand incepusem deja sa ies prin parc!


Si chiar daca nu va vine a crede, aici, in burtica lui mami, aveam mai putin deo luna pana sa vad lumina zilei. O ultima poza printre colectiile tatalui meu, in care mami este surprinsa cu burtica destul de mare. Era normal, eram aproape de "gata"!

Aceasta este primul meu contact cu aparatul foto! Se petrecea undeva in Spitalul orasenesc Orsova. Fotograf, tati! In prim plan: eu si mami! Data si ora nu sunt specificate nicaieri, insa din datele "culese" actiune "imortalizarea" s-ar fii petrecut undeva in jurul orei 11, a doua zi dupa nastere! Mai exact, 26.04.2009 in jurul orei 11:00

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Selectati obtiunea "anonim" Lasati comentariile dvs. in limita fair play-ului!